سریال خاتون
فناوری

معرفی پولسازترین مشاغل برای مهاجرت به کانادا

معرفی پولسازترین مشاغل برای مهاجرت به کانادا

—————- رپرتاژ آگهی —————–

بسیاری از افراد در اندیشه مهاجرت به یک کشور خارجی، علی الخصوص کشور کانادا می باشند. کم بودن نرخ زاد و ولد، رشد نرخ سالمندان و نیاز قابل توجه به نیروی کار متخصص، بازار کاری کشور کانادا را در طی سال های اخیر، به یک کانون جذاب و مورد توجه برای مهاجرت تبدیل نموده است.

مطابق با آمار و بررسی های انجام شده، کشور کانادا سالیانه رقمی در حدود 250000 نفر را به عنوان مهاجر جذب می نماید. در این میان، مشاغل فنی، از بهترین مشاغل برای مهاجرت به کانادا محسوب می شود.

گفته می شود که تا اوایل سال 2022 افزون بر یک میلیون شغل در کشور کانادا ایجاد خواهد شد. این امر رونق چشمگیر و فوق العاده بازار کار این کشور را به دنبال خواهد داشت. بر همین اساس، در طی سال های اخیر، بسیاری از مهاجران، کشور کانادا را به عنوان مقصد مهاجرتی خود در نظر می گیرند.

بر اساس گزارشات اعلام شده از سوی دولت کانادا، رشته های فنی در ردیف پولسازترین مشاغل کانادا در طی سال های اخیر قرار گرفته اند. بر همین اساس، متخصص و متبحر شدن در این مشاغل، علاوه بر کسب درآمد بالا، افزایش سطح رفاه و آینده روشن و درخشان متقاضی را رقم خواهد زد.

اگر قصد مهاجرت به این کشور را دارید و می خواهید بهترین و پولسازترین مشاغل را شناسایی کنید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.




پولسازترین مشاغل برای مهاجرت به کانادا

1- شغل برق صنعتی

بازار کار رشته های حوزه برق مانند برق صنعتی، در کشور کانادا بسیار پر رونق و مطلوب دنبال می باشد. رشته‌های برق در این کشور مهاجر پذیر از رشته های پرطرفدار و آینده دار به شمار می آیند. در این زمینه باید خاطر نشان نمود که رشته های حوزه برق در کشور کانادا، در رده سوم پر مخاطب ترین و پردرآمدترین رشته ها تلقی می گردد.

 آمارها و گزارش ها حاکی از آن دارد که میزان درآمد سالیانه متخصصان برق صنعتی در این کشور حدود 52000 الی 91000 دلار متغیر می باشد. این موضوع، رشته برق صنعتی را به یکی از پولسازترین مشاغل برای مهاجرت به کانادا تبدیل کرده است. رشته های برق در تمامی شهرهای کانادا دارای متقاضی زیادی می باشند.

2- شغل نصب و تعمیرات پکیج و کولر گازی

مشاغل حوزه تاسیسات از مناسب ترین مشاغل برای مهاجرت به کانادا به حساب می آیند. شغل نصب و تعمیرات پکیج و کولر گازی نیز از این قاعده مستثنا نمی باشد. متخصصان و تکنسین های کاربلد این حوزه به راحتی می توانند در بسیاری از شرکت های تولید سیستم های گرمایشی و سرمایشی، بخش تاسیسات هتل ها و کارخانه ها و واحدهای تولیدی مشغول به کار شوند.

بر اساس آمار موجود، متوسط درآمد ماهیانه تکنسین ها و متخصصان این حوزه رقمی در حدود 3400 الی 8300 دلار برآورد شده است. . با توجه به بازار کار عالی نصب و تعمیرات پکیج و کولر گازی در این کشور، کسب تجربه، تخصص، از طریق شرکت در دوره های آموزش تعمیرات کولر گازی و پکیج، درآمد مطلوب و قابل توجه را برای تکنسین به همراه خواهد داشت. همچنین، برخی از استان های کشور کانادا مانند انتاریو و آلبرتا، افزایش تقاضا و نوع نیاز، منجر به افزایش درآمد متخصصان حوزه های تاسیساتی مانند نصب و تعمیر پکیج های گرمایشی شده است.

اگر قصد ورود به بازار کار این شغل را دارید و می خواهید به عنوان تکنسین کولر گازی و پکیج دیواری به فعالیت مشغول شوید توصیه می کنیم ابتدا دوره های آموزش تعمیرات کولر گازی فنی حرفه ای را در آموزشگاهی معتبر سپری کنید. در این دوره ها به صورت تخصصی و کاملا عملی تمام آنچه برای ورود به این شغل مورد نیاز است آموزش داده می شود.

برای آشنایی با نحوه نصب و تعمیرات پکیج دیواری نیز گذراندن دوره آموزش پکیج دیواری فنی حرفه ای در آموزشگاهی معتبر بسیار مفید است . در دوره های پکیج دیواری به صورت گام به گام و کاملا عملی نحوه نصب و عیب یابی انواع مدل های پکیج دیواری آموزش داده می شود.

3- شغل تعمیرات موبایل

مهارت و توانمندی (Skill) از مؤلفه های اصلی برای درآمدزایی در کشور کانادا محسوب می شود. افزایش سطح توانایی و تخصص و مهارت، شانس متقاضی را برای پیدا کردن شغل مطلوب و مناسب در این کشور به میزان قابل توجهی بالا می برد. سابقه کاری و داشتن مدرک در رشته مورد تقاضا، از شرایط مهم برای مهاجرت به بسیاری از کشورها قلمداد می گردد.

 با توجه به نیاز کشور کانادا به نیروهای متخصص و دارای مهارت بالا، کسب دانش و تخصص لازم در رشته تعمیرات موبایل، می تواند زمینه مناسبی را برای موفقیت در حوزه تعمیرات موبایل برای متقاضی فراهم آورد. همچنین، رشته‌های فنی همواره در لیست بهترین مشاغل برای مهاجرت به کانادا قرار دارند. با تقویت مهارت ها و توانمندی، متقاضی می تواند به درآمدی سالیانه 60000 الی 100000 دلار دست پیدا کنید.

با شرکت در دوره های تعمیرات موبایل در یک مرکز تخصصی می توانید با نحوه تعمیرات انواع موبایل های آیفون و اندروید آشنا شده و آماده ورود به بازارکار این شغل پولساز و آینده دار شوید.


4- شغل تعمیرات برد

مشاغل حوزه برق و الکترونیک، به ویژه تعمیرات برد، از دیگر مشاغل برای مهاجرت به کانادا به شمار می رود. متخصصان این حوزه همواره با فرصت های شغلی مناسب و مطلوبی مواجه هستند. همچنین، متقاضی این رشته‌ها می توانند در بسیاری از شرکت های تجهیزات مخابراتی و الکتریکی مشغول به کار شوند. با توجه به رونق و توسعه بازار کار رشته های فنی، کسب تجربه، تخصص، از طریق شناسایی بهترین آموزشگاه تعمیرات بردهای الکترونیکی تخصصی و شرکت در دوره های آن، بستر مناسب برای به دست آوردن درآمد بالا و مطلوب را برای متقاضیان این رشته را به راحتی فراهم می آورد. کشور کانادا با فراهم آوردن زیر ساخت‌های لازم، بازار کاری مناسبی را برای رشته های حوزه برق و الکترونیک محقق ساخته است.

با توجه به برخورداری کشور کانادا از اقتصاد پایدار، میزان درآمد و حقوق افراد شاغل در این کشور، در مقایسه با دیگر کشورها، مناسب و مطلوب تر می باشد. بر همین اساس، میزان درآمد سالیانه متخصصان حوزه برق و الکترونیک در حدود 77000 دلار اعلام شده است. به عبارت دیگر، متخصصان برای هر ساعت کاری حقوقی حدود 3900 دلار دریافت می کنند.

چرا آموزشگاه فنی برق گستران

کسب مهارت و تخصص از مهم ترین مؤلفه ها برای مهاجرت به کشورهای خارجی می باشد. از سوی دیگر، این مؤلفه ها برای انتخاب مناسب ترین مشاغل برای مهاجرت به کانادا به شکل برجسته و بارز نمود یافته است. از پیش نیازهای کسب مهارت و تخصص بالا، حضور در دوره های آموزشی و تخصصی می باشد. همچنین، کسب مدرک از یک آموزشگاه معتبر و مجاز، از بهترین راهکارها برای آغاز فرآیند مهاجرت به کشورهای خارجی به شمار می آید.

در این میان، آموزشگاه برق گستران از مراکز آموزشی معتبر برای اخذ مدرک معتبر و مناسب در این زمینه محسوب می شود. این آموزشگاه با بهره گیری از اساتید با تجربه و متبحر، در کنار امکانات آموزشی مناسب، اقدام به برگزاری دوره های آموزشی به صورت تخصصی و حرفه ای نموده است. متقاضیان و علاقمندان می توانند با حضور در این دوره ها ضمن کسب مهارت و تخصص لازم، شانس خود را برای حضور در کشورهای خارجی مانند کانادا امتحان کنند.

دوره های متنوع نصب و تعمیرات، جوشکاری، مکانیک و برق و الکترونیک، به وسیله این مرکز آموزشی و مطابق با استانداردها و متدهای آموزشی روز برگزار می شود. برای اطلاعات بیشتر از دوره‌های این آموزشگاه و ثبت نام می‌توانید به سایت این مرکز به نشانی https://barghgostaran.com مراجعه نمائید. همچنین می‌توانید در ساعات کاری آموزشگاه با شماره ۰۲۱۶۶۵۹۷۳۰۵ تماس گرفته و به صورت رایگان مشاوره تلفنی دریافت کرده و در دوره دلخواه ثبت نام نمائید.

 

 

منبع: خبرگزاری ایتنا

دکمه بازگشت به بالا