سریال خاتون
فناوری

خرید گوشی جی پلاس p10 و جی پلاس x10 از اوبو

خرید گوشی جی پلاس p10 و جی پلاس x10 از اوبو

—————- رپرتاژ آگهی —————–

شاید تا به امروز در مورد برند‌های مختلف تولید کننده تلفن همراه شنیده باشید. یکی از برندهای مورد توجه کاربران در سال‌های اخیر که دارای گوشی‌های متنوع است برند جی پلاس بوده که زیر مجموعه شرکت گلدیران است. جی پلاس در سال‌های گذشته با تولید محصولات متنوع خانگی با امکانات مختلف، سعی کرده است تا محصولات مقرون به صرفه‌ای را تولید نماید. یکی از زمینه‌های فعالیت این شرکت تولید گوشی‌های هوشمند است. در بین گوشی‌های تولید شده این شرکت می‌توان به دو گوشی جی پلاس p10 و جی پلاس x10 اشاره کرد.

کاربران برای این که بتوانند یک گوشی متناسب با نیاز خود را خریداری کنند به برخی از فاکتورها توجه می‌کنند که یکی از مهم‌ترین آنها قیمت است. اگر بخواهید گوشی هوشمند متناسب با نیاز خود را با بهترین قیمت خریداری کنید بهتر است نگاهی به برندهای داخلی داشته باشید. در صورت تمایل برای خرید گوشی‌های جی پلاس بهتر است تا پایان مقاله همراه ما باشید.

معرفی برند جی پلاس

جی پلاس یکی از زیرمجموعه‌های اصلی شرکت گلدیران است که با تولید محصولات متنوع و باکیفیت توانسته است در سال‌های اخیر توجه بسیاری از استفاده کنندگان لوازم الکترونیکی را به خود جلب نماید. این برند با ایجاد تلفن‌های هوشمند با سیستم عامل اندروید به کاربران این امکان را می‌دهد که با یک هزینه مناسب بتوانند از اسمارت فون مورد علاقه خود بهره‌مند شوند. برند جی پلاس توانسته است بازارهای داخلی و کشورهای خاورمیانه را تحت سلطه خود قرار دهد. این برند در سال 1397 با تولید انواع محصولات خانگی و الکترونیکی پای به عرصه رقابت گذاشته است.

محصولات این شرکت از تنوع زیادی برخوردار هستند و افراد با خرید محصولات تولید شده جی پلاس قادر خواهند بود تا به آسانی از تضمین کیفیت و گارانتی محصولات تولید شده استفاده کنند. به عنوان نمونه در زمینه خرید تلفن‌های هوشمند اگر بخواهید از اجناس باکیفیت استفاده کنید که دارای گارانتی و تضمین کیفیت باشد می‌توانید خرید محصولات این شرکت را در برنامه خود قرار دهید. جی پلاس با شعار قهرمان تازه نفس، توانسته است نیاز افراد داخل کشور را به خوبی مرتفع نماید.

دو گوشی منحصر به فرد توسط برند جی پلاس تولید شده است که با نام‌های جی پلاس p10 و جی پلاس x10 در فروشگاه‎‌های مختلف عرضه می‌شوند. کاربران برای این که بتوانند خرید این گوشی را در برنامه خود قرار دهند باید نسبت به مشخصات کلی آن اطلاعات خود را تکمیل کنند.

معرفی گوشی موبایل جی پلاس p10

یکی از گوشی‌های منحصر به فرد برند خوشنام جی پلاس‌، گوشی P10 است که با دارا بودن قیمت اقتصادی توانسته است نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب نماید. این گوشی هوشمند ایرانی دارای سیستم عامل اندروید ورژن 10 است که محیط کاربری آن بسیار مشابه گوشی‌های اندروید برندهای خارجی است. جی پلاس در این گوشی از یک تراشه SC 9863A استفاده کرده است که به همراه 32 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شده است.


زمانی که صحبت از خرید یک گوشی هوشمند می‌شود افراد انتظار دارند تا بتوانند فعالیت روزمره خود را به آسانی توسط گوشی خریداری شده انجام دهند. گوشی جی پلاس پی 10 با داشتن سخت افزار مناسب قادر است تا به راحتی نیاز روزمره کاربران را مرتفع نماید. اگر به دنبال یک گوشی اقتصادی با طراحی بی نظیر هستید می‌توانید خرید گوشی موبایل جی پلاس P10 را در برنامه خرید خود قرار دهید. از مزایای گوشی جی پلاس P10 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

•     قیمت اقتصادی نسبت به گوشی‌های مشابه

•    تولید داخلی و بهره‌گیری از تراشه قدرتمند

•    سبک و خوش دست

•    دارای طراحی بی نظیر 

•    ارائه دوربین سه گانه قابل قبول

•    امکان استفاده از دو سیم کارت به صورت همزمان

معرفی گوشی موبایل جی پلاس X10

یکی دیگر از گوشی‌های هوشمند و بسیار زیبای برند جی پلاس گوشی موبایل ایکس 10 است که دارای طراحی بسیار چشم نواز بوده و رنگ‌های خیر کننده‌ای دارد. یکی از موارد با اهمیت در هنگام انتخاب و خرید گوشی‌های هوشمند، خوش دست بودن گوشی است. برند جی پلاس در تولید این گوشی سعی کرده است تا امکانات بی نظیری را در آن قرار دهد. دوربین چهارگانه باکیفیت که دارای هوش مصنوعی است به همراه طراحی چشم نواز گوشی باعث می‌شود تا کاربران در نگاه اول شیفته خرید این گوشی هوشمند شوند.


گوشی جی پلاس X10 در سال 99 معرفی و عرضه شده است که برای کاربران به عنوان یک گوشی جدید شناخته می‌شود. به دلیل این که گوشی‌های برند جی پلاس تولید داخل هستند نسبت به سایر گوشی‌های مشابه دارای قیمت بسیار رقابتی بوده که این امر باعث صرفه جویی در هزینه خریداران خواهد شد. پردازنده مرکزی به کار رفته در جی پلاس x10 از نوع octa core arm است که با داشتن رم 3 گیگابایتی باعث می‌شود تا عملکرد سخت افزار قابل قبول باشد. از مزایای این گوشی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

•    طراحی بسیار چشم نواز و رنگ بندی عالی

•    دوربین چهارگانه با کیفیت قابل توجه

•    قیمت اقتصادی نسبت به سایر رقبا

•    نمایشگر با فناوری IPS

•    باتری با ظرفیت 4 هزار میلی آمپر

هر یک از مشخصات گفته شده باعث می‌شود تا کاربران متناسب با نیاز خود بتوانند گوشی‌های برند جی پلاس را از یک فروشگاه معتبر خریداری کنند. خرید گوشی به دلیل حساسیت زیادی که دارد باید از یک فروشگاه معتبر انجام شود تا خیال خریداران از بابت کیفیت گوشی خریداری شده راحت باشد. در بین فروشگاه‌های ارائه دهنده فروش گوشی‌های هوشمند جی پلاس می‌توان به فروشگاه اوبو اشاره کرد.

خرید گوشی جی پلاس p10 و جی پلاس x10 از اوبو

وب سایت obbo هم اکنون یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی کالاهای دیجیتال در ایران است که با ارائه محصولات متنوع، بهترین گزینه خرید آنلاین است. اگر بخواهید گوشی‌های برند جی پلاس را با بهترین کیفیت خریداری کنید و بدون دردسر درب منزل تحویل بگیرید می‌توانید به فروشگاه اوبو سر بزنید. خرید گوشی جی پلاس p10 در این فروشگاه با بهترین قیمت امکان پذیر است.

قیمت‌های درج شده در فروشگاه اوبو به صورت قطعی است و در کمترین زمان ممکن می‌توانید گوشی مورد علاقه خود را از این فروشگاه با تضمین کیفیت خریداری کنید. خرید گوشی جی پلاس x10 با گارانتی معتبر ارائه می‌شود تا بدون دغدغه بتوانید از گوشی برند داخلی نهایت لذت را ببرید.

 

 

منبع: خبرگزاری ایتنا

دکمه بازگشت به بالا