سریال خاتون
فناوری

توصیه‌های لیدوماتریپ برای کاهش هزینه‌های اجاره ویلا در شمال را جدی بگیرید!

توصیه‌های لیدوماتریپ برای کاهش هزینه‌های اجاره ویلا در شمال را جدی بگیرید!

—————- رپرتاژ آگهی —————–

همه ما می‌دانیم که یکی از پرخرج‌ترین بخش­های هر سفری مربوط به اجاره اقامتگاه می‌شود. مخصوصاً اگر راهی سفر به شهرهای پر مسافر باشید به دلیل تعداد بالای مسافرین تقاضا نیز برای اجاره اقامتگاه بالا بوده و همین باعث شده تا هزینه‌ها نیز بالاتر از دیگر شهرها باشد. احتمالاً شمایی که در حال خواندن این مقاله هستید نیز تجربه سفر به شمال را داشته‌اید و با سختی‌ها و هزینه‌های بالای اجاره ویلا شمال آشنا هستید. اما هر مشکلی راه‌حل مخصوص خود را دارد!

درست است که اجاره اقامتگاه پرهزینه‌ترین قسمت از هر سفری است اما برای پایین آوردن هزینه‌های این بخش نیز راهکارهایی وجود دارد. لیدوماتریپ از باسابقه ­ترین و معتبرترین سامانه‌های رزرواسیون آنلاین اقامتگاه بوده که پس از سال‌ها فعالیت در این زمینه توصیه‌های مهم و مفیدی را برای شما دارد. با ما تا پایان مطلب همراه باشید تا نکات مهمی را درباره کاهش هزینه‌های رزرو ویلا و سوئیت بررسی کنیم.

در زمان مناسب سفر کنید

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در هزینه‌های رزرو اقامتگاه تأثیرگذار می‌باشد زمان و فصلی است که برای سفر انتخاب کرده‌اید. اگر تجربه سفر به شهر پر مسافری مانند کلاردشت را در تعطیلات خاص سال و دیگر ایام عادی داشته باشید بی شک خودتان هم متوجه تفاوت چشمگیری که در قیمت‌ها وجود دارد شده‌اید. کلاردشت در تعطیلات عید نوروز، تابستان و حتی تعطیلات کوتاه آخر هفته‌ها میزبان مسافران زیادی است که برای استراحت راهی سفر به این شهر شده‌اند.

در چنین تعطیلات خاصی قیمت‌ها برای اجاره ویلا کلاردشت به شدت افزایش می‌دهد و حتی ممکن است قیمت‌ها دوبرابر هزینه رزرو ویلا در روزهای عادی سال نیز باشد. پس اگر این امکان برایتان وجود دارد که تاریخ سفرتان را عوض کنید و آن را به ایام غیر تعطیل سال موکول کنید، حتماً این کار را انجام دهید.

رزرو هتل را فراموش کنید

 




برای یک مسافرت هیجان‌انگیز در حال برنامه‌ریزی برای سفر به شمال هستید؟ شهر زیبای بندر انزلی انتخاب بسیاری از ما برای یک سفر دل‌انگیز است، ترکیب بی‌نظیری از دریا و جنگل. پس در انتخاب شهر مقصد خود شک نکنید اما اگر به دنبال سفری مقرون‌به‌صرفه هستید فکر رزرو هتل در بندر انزلی را به کل فراموش کنید. رزرو هتل در این شهر یکی از انتخاب‌های شما برای اقامت در انزلی می‌باشد اما قطعاً ارزان‌ترین انتخاب شما نیست!

اجاره ویلا انزلی تیری است با دو نشان. با اجاره در ویلا انزلی هم فضایی خصوصی با امکانات رفاهی بالا در اختیار شما خواهد بود و هم هزینه نه‌چندان زیادی را برای اقامت خود صرف کرده‌اید. همچنین می‌توانید با تعداد نفرات بالا در یک خانه و در کنار هم اقامت داشته باشید چیزی که در هتل امکان‌پذیر نیست!

توقعات خود را پایین بیاورید

در هنگام رزرو اقامتگاه توقعات خود را پایین بیاورید. بی شک اقامتگاه‌هایی با امکانات رفاهی بالا هزینه بالایی را نیز خواهند داشت. این به این معنا نیست که از رفاه خود بگذرید و در جایی نامناسب اقامت داشته باشید بلکه بدین معناست که انتظار امکاناتی لوکس را از اقامتگاه خود نداشته باشید.

بی شک در شهری مانند نور هزینه اجاره ویلایی با امکاناتی نظیر استخر، جکوزی، بیلیارد و… با اجاره ویلا نور که امکانات رفاهی اولیه و مطلوبی را برای مسافران مهیا کرده است یکسان نیست و تفاوت چشمگیری دارد. این ویلاها با اینکه امکانات لوکسی را در اختیار شما نمی‌گذارند اما رفاه و آرامشی را به همراه دارند که تجربه بی‌نظیری را در سفر برایتان به وجود می‌آورد.

به دنبال هر نوع اقامتگاهی با هر نوع امکاناتی که هستید می‌توانید آن را از وبسایت لیدوماتریپ پیدا کرده و اقدام به رزرو آن کنید. لیدوما تعداد بیش از 7 هزار اقامتگاه را در 400 شهر کشور یکجا جمع کرده است و این امکان را به وجود آورده تا هر فردی با هر سلیقه و بودجه‌ای بتواند اقامتگاه مناسب خود را پیدا کرده و سفر و اقامت خاطره انگیزی را تجربه کند.

دسته جمعی سفر کنید

نه فقط اینکه سفر کردن دسته جمعی بسیار لذت‌بخش‌تر است بلکه سفر کردن با تعداد بالا باعث می‌شود تا هزینه‌های سفر بین افراد تقسیم شده و کمتر به چشم آید. در سفرهای دسته جمعی این امکان وجود دارد تا اقامتگاهی بزرگ را برای اقامت خود اجاره کرده و هزینه آن بین تمامی افراد تقسیم شود. با انتخاب اقامتگاهی مناسب و حساب کتابی دقیق می‌توانید سفری دسته جمعی و مقرون به صرفه را تجربه کنید. این کار نه فقط هزینه‌های اقامتی شما را بلکه در هزینه خورد و خوراک، حمل و نقل و بسیار چیزهای دیگر نیز تأثیرگذار می‌باشد.

چگونه از لیدوماتریپ ویلا و سوئیت رزرو کنیم؟

 




برای رزرو اقامتگاه از وب‌سایت لیدوماتریپ در ابتدا می‌بایست وارد این سایت شوید. کافیست کلمه لیدوماتریپ را در گوگل جستجو کرده و یا از طریق نشانی www.lidomatrip.com وارد وب‌سایت شوید. حالا می‌بایست شهر مقصد خود را انتخاب کنید. به طور مثال مثلاً قصد سفر به شهری با طبیعتی بکر و آب‌وهوای مطبوع مانند ییلاق ماسال را دارید، پس از انتخاب شهر تعداد شبی که قصد اقامت دارید و تعداد نفرات را نیز در وب‌سایت وارد می‌کنید. تمامی اقامتگاه‌های موجود در ماسال به همراه عکس و اطلاعات دقیق برای شما به نمایش در خواهد آمد. لیدوماتریپ در این شهر دارای بیش از 150 واحد اقامتی می‌باشد که کار شما را برای اجاره ویلا و سوئیت در ماسال بسیار آسان کرده است. لیدوماتریپ نه فقط در ماسال بلکه امکان رزروی امن و آسان را در سراسر ایران برای همه مسافرین به وجود آورده است. شما می‌توانید پس از بررسی امکانات موجود در اقامتگاه، موقعیت جغرافیایی، عکس‌های واحد و مطالعه نظرات مسافرینی که قبلاً در آن اقامت داشته‌اند بهترین تصمیم را برای اقامت خود گرفته و مطابق با فاکتورهای خود بهترین گزینه را برای سفر خود رزرو کنید.

وجود پشتیبانی 24 ساعته در همه ایام سال در کنار امکانات متنوع لیدوما همچنین دارا بودن نماد اعتماد الکترونیک، عضویت در اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی و همچنین سابقه درخشان این وب‌سایت در زمینه رزرواسیون آنلاین اقامتگاه باعث شده تا همه مسافرین به لیدوما اعتماد داشته و با اطمینان خاطر از این وب‌سایت اقدام به اجاره ویلا نمایند.

 

 

منبع: خبرگزاری ایتنا

دکمه بازگشت به بالا