سریال خاتون
فناوری

نگاهی به رویداد 19 ماه مه هواوی

نگاهی به رویداد 19 ماه مه هواوی

کمپانی هواوی قصد دارد تا در تاریخ 19 ماه مه کنفرانسی را با محوریت معرفی انواع گجت‌های جدید برند خود برگزار کند و به همین دلیل پیش از وقوع این رخداد، نگاهی کوتاه به پیش‌بینی‌های انجام شده برای این رویداد مهم می‌اندازیم. 

 

به گزارش ایتنا، وب‌سایت خبری تحلیلی huaweicentral از سوی هواوی اعلام کرده است که در تاریخ 19 مه کنفرانسی را تحت عنوان All Scenario Smart Life Product Launch Conference برگزار خواهد کرد.

انتظار می‌رود که محصولات بسیار متنوعی از این کمپانی در این کنفرانس رونمایی شوند.

 

رونمایی از عضو جدید خانواده هواوی

این غول فناوری چینی چندی قبل در ویبو اعلام کرده بود که در این تاریخ عضو جدیدی را به خانواده سری هواوی میت خواهد افزود. گفتنی است این کمپانی که این روزها به دلیل تحریم‌های امریکا با چالش‌های زیادی مواجه است و سعی دارد تا با ورود به زمینه‌های جدید این مشکلات را پست سر گذارد، علاوه بر این اطلاعیه، پوسترهای ویژه‌ای را منتشر کرده که کلمه «میت» در کنار نام مدل مخفی شده این همراه هوشمند قرار گرفته بود.

 

مانیتورهای تازه

به علاوه اطلاعات به دست آمده خبر از آن دارند که کمپانی هواوی احتمالا در کنفرانس پیشِ رو سری مانیتورهای جدیدی را نیز رونمایی خواهد کرد که در دو رده مانیتورهای حرفه‌ای و گیمینگ طیقه بندی می‌شوند؛ نام‌های این سری به ترتیب MateView و MateView GT خواهند بود.

 

مانیتورهای سری MateView در اندازه‌های 32 و 42 اینچی با پنل‌های انحنادار به بازار عرضه خواهد شد.

مدل گیمینگ این مانیتورها با نرخ تصویر 21:9، رزولوشن 3K+ (3440 x 1440)، نرخ رفرش 165 هرتزی و اسپیکر دو گانه به دست مشتریان خواهد رسید.

علاوه بر این، مدل حرفه‌ای مانیتورهای یاد شده با رزولوشن 4K+، نرخ تصویر 3:2 و نسبت بدنه به صفحه نمایش تقریبا 100 درصد به کاربر عرضه می‌شود.

 

 رخداد هواوی


 

مدل جدید هرست‌های FreeBuds

در کنار این دو محصول، انتظار می‌رود که هواوی از هدست بی‌سیم FreeBuds 4 با قابلیت لغو سر و صدای اطراف و قرارگیری به صورت نیمه در گوش نیز رونمایی کند. رندرهای رسمی عرضه شده از FreeBuds 4 نشان دهنده آن است که طراحی کلی و باکس شارژ این گجت به نسخه قبلی‌اش شباهت زیادی دارد.

 

باید گفت که به صورت کلی، هدست‌هایی که با طراحی قرارگیری نیمه در گوش عرضه می‌شوند، در گوش احساس راحتی دارند، اما نسخه‌هایی که به صورت کامل در گوش قرار می‌گیرند، در زمینه قابلیت لغو سر و صدای اطراف عملکرد بهتری دارند.

با این حال باید منتظر بود و دید که قابلیت لغو سر و صدای اطراف این هدفون هواوی که به صورت نیمه در گوش قرار می‌گیرد، چگونه خواهد بود.

گفتنی است این هدست در سه رنگ سفید، خاکستری و قرمز به بازار عرضه خواهد شد.

 

محصولات دیگر: MateBook، ساعت هوشـمند Watch 4X ، روتر جدید و…

محصول دیگری که هواوی در این مراسم رونمایی می‌کند MateBook 16 خواهد بود که این محصول از MateBook D 16 که در حال حاضر در بازار چین به فروش می‌رسد، بسیار متفاوت است.

البته هنوز اطلاعات دقیقی در رابطه با آن در دست نیست. همچنین این کمپانی قصد دارد تا در این تاریخ گجت‌های دیگری نظیر ساعت هوشمند Watch 4X، روتر H6 و ترازوی دیجیتال Body Fat Scale 3 Pro را نیز معرفی کند.

 

منبع: خبرگزاری ایتنا

دکمه بازگشت به بالا