سریال خاتون
فناوری

بهترین زمان برای ارسال پیامک تبلیغاتی

بهترین زمان برای ارسال پیامک تبلیغاتی

—————- رپرتاژ آگهی —————–

پیامک تبلیغاتی از جمله روش هایی است که به شما کمک می‌کند تا بتوانید کسب و کار خود را به دیگران معرفی کنید. کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با مخاطبینی که قصد دارید به آن ها پیام ارسال کنید، قسمت مهم و حائز اهمیتی از هنر زمانبندی پیامکی آن می‌باشد. به عنوان مثال جستجو کنید که بیشتر مخاطبین تان از چه الگوی روزانه‌ای پیروی می‌کنند؟ آیا اکثر آنها محصل می‌باشند؟ آیا جزو کارمندانی به حساب می‌آیند که از ساعت 9 تا 5 بعدازظهر فعالیت دارند؟ و…

کسب اطلاعات بیشتر در مورد این مسائل، تا حد زیادی در مشخص کردن زمانبندی مناسب به شما کمک می‌کند. گفتنی است که افراد قادرند از فرم های نظرسنجی به منظور دریافت نمودن اینگونه اطلاعات استفاده کنند. هرچه اطلاعات اکتسابی در مورد مشتریان بیشتر باشد، به همان میزان موفق تر خواهند بود.

در زمینه زمانبندی ارسال پیامک تبلیغاتی، این مورد بسیار حائز اهمیت است که شما تمایل دارید چه نوع پیشنهادی را به مشتریان تان ارائه دهید. به عنوان مثال، اگر شما مدیریت یک رستوران را بر عهده دارید، آیا قصد دارید که پیشنهادی خاص در جمعه این هفته برای مشتریانتان در نظر بگیرید؟ یا این که قصد دارید در طول روزهایی که تعداد مراجعات کمتر است، پیشنهادهای تخفیفی مناسبی را به مشتریان تان ارائه دهید؟ می شود گفت که آگاه بودن از نوع پیشنهادات شما تا حد زیادی می‌تواند به تصمیم گیری های شما در زمینه زمان ارسال پیامک، کمک نماید.

 

پیامک تبلیغاتی چیست؟




شیوه های بسیار زیادی جهت معرفی نمودن کسب و کار، محصولات و یا حتی خدماتی که ارائه داده می‌شود، وجود دارد که در این بین، تبلیغات پیامکی جزو ساده ترین و ارزان ترین این روش هاست و افراد می‌توانند از آن به منظور آشنایی افراد جامعه با کسب و کار خود استفاده کنند. به طور کلی، شیوه  های تبلیغاتی از قبیل تبلیغات رادیویی، بیلبوردهای تبلیغاتی، تبلیغات بروشوری، تبلیغات تلویزیونی، و…. وجود دارد که هر کدام اگر در جای خود بکار گرفته شود، می‌توانند موثر واقع شوند.

یکی از شیوه های تبلیغاتی محصولات و خدمات شما تبلیغات پیامکی است که در عین ساده بودن، بسیار ارزان می‌باشد و می‌تواند تاثیرات خود را در کوتاه ترین زمان ممکن بر روی فروش محصولات و خدمات شما، بگذارد. برای استفاده از این شیوه شما نیازمند یک پنل پیامک هستید که سامانه های پیامکی معتبری مانند فراپیامک که در ایران وجود دارند، می‌توانند این امکان را در اختیار شما قرار دهند.

پس از طی نمودن مراحل ثبت نام در این سامانه ها، بایستی که اقدام به شارژ سامانه خود نمایید و پس از وارد کردن متن پیامک مورد نظر خود به کلیه لیست های گیرندگان، پیامک را ارسال نمایید. لازم است بگوییم که پیامک شما کمتر از چند دقیقه به کلیه گیرندگان ارسال می‌گردد.

 

مزیت های ارسال پیامک تبلیغاتی




·         شما اطمینان دارید که پیامک تبلیغاتی تان توسط مشتری خوانده می‌‌شود!

گوشی همراه در نظر اشخاص وسیله‌ای شخصی به حساب می‌آید و این که به طور مداوم گوشی همراه خود را چک می‌‌نمایند. با این حساب، می‌شود گفت احتمال اینکه پیامک شما در مدت زمان کوتاهی خوانده شود، بسیار زیاد است.

·         افراد قادر خواهند بود پیام خود را در لحظه به مشتری برسانند!

 طبق آمار به دست آمده، اکثر پیامک‌ ها در کمتر از چند دقیقه پس از دریافت شدن توسط مشتریان، باز می‌شوند. پس می‌توان گفت که پیامک مناسب ترین وسیله جهت انتقال پیغام‌ ها در لحظه می‌باشد.

·         افراد واکنش مناسب تری را نسبت به پیامک از خود بروز می‌دهند!

 پیامک یک ابزار خوب و مناسب جهت برقراری ارتباط با مشتریان است. این موضوع را به خاطر داشته باشید که در حال حاضر افراد زیادی هستند که به اینترنت دسترسی ندارند؛ در حالی که بیشتر از نود درصد از آن‌ها صاحب گوشی همراه هستند و در طول روز برای یک بار هم که شده، آن را چک می‌کنند.

·         ارسال پیامک، یک کار راحت و ساده‌ است!

اگر از یک پنل ارسال پیامک تبلیغاتی معتبر مثل فراپیامک استفاده کنید، فقط کافی است که وارد حساب کاربری خود شوید، متن پیامک خود را تایپ کنید، شماره‌ اشخاصی که قرار است پیامک شما را دریافت کنند را وارد کرده و با کلیک کردن بر روی دکمه ارسال، پیامک را برای هزاران نفر ارسال کنید.

 


 

بهترین زمانبندی برای ارسال پیامک تبلیغاتی




اگر بخواهیم در مورد بهترین زمان ارسال پیامک تبلیغاتی صحبت کنیم، باید بگوییم که صبح‌ها ساعت 10، ظهرها ساعت نزدیک به ناهار و بعدازظهر حدود ساعت 3 که زمان تعطیلی ادارات و شرکت ها است، مناسب‌ترین زمان‌هایی هستند که شما می‌توانید پیامک های خود را ارسال کنید. چنانچه قصد هماهنگ کردن قرار ملاقاتی را دارید، حتما از یک روز قبل تاریخ مورد نظر را تعیین و پیامک ارسال کنید.

هیچ شخصی به روز شنبه علاقه ندارد بدین منظور کسب و کارها بهتر است تلاش خود را به کار گیرند تا در روز شنبه برای مشتریان خود پیامک ارسال نکنند (مگر در شرایطی که پیام مختص همان روز بوده و برای مثال قرار ملاقات یا جلسه ای بایستی حتما در آن روز برگزار شود). لازم است بیان کنیم که شنبه (در بیشتر موارد) کمترین میزان پاسخگویی پیامکی را دارد.

مورد دیگر در نظر گرفتن ساعات خواب افراد است. چیزی بدتر از این نیست که شب با صدای پیامک از خواب بیدار شوید و متوجه شوید که یک پیامک تبلیغاتی برای شما ارسال شده است. پس باید در نظر داشته باشید که پیامک های شما موجب ناراحتی و نارضایتی کاربران نشود. البته هیچ پیامک تبلیغاتی بعد از ساعت 10شب ارسال نمی‌شود. مورد دیگر در خصوص بهترین زمان ارسال پیامک تبلیغاتی، ساعات شلوغ کاری است و پیشنهاد می‌شود که هرگز در ساعات شلوغ کاری هیچ گونه پیامک تبلیغاتی را ارسال نکنید به این دلیل که افراد وقتی برای خواندن پیامک تبلیغاتی شما ندارند.

شما همچنین بایستی که مناسب با کسب و کاری که دارید، پیامک تبلیغاتی ارسال کنید؛ به عنوان مثال، چنان چه صاحب یک رستوران هستید و مشتریان به طور معمول جهت صرف نهار به شما مراجعه می‌کنند، ساعت 11 صبح یک پیامک تخفیف و یا یک پیشنهاد ویژه برایشان ارسال نمایید.

 

منبع: خبرگزاری ایتنا

دکمه بازگشت به بالا