سریال خاتون
فناوری

ایرباد هواوی FreeBuds 4i ؛ گجتی برای موسیقی باکیفیت و مکالمه شفاف

ایرباد هواوی FreeBuds 4i ؛ گجتی برای موسیقی باکیفیت و مکالمه شفاف


روزگاری لذت موسیقی تنها با حضور در کنسرت‌ها و اجراهای زنده دست یافتنی بود؛ اما امروزه به لطف پیشرفت‌های فناوری، در هر مکانی می‌توان غرق موسیقی شد. یکی از تحول‌های بزرگ سال‌های اخیر در زمینه موسیقی، ظهور ایربادهای کاملاً بی‌سیم (TWS) مجهز به فناوری حذف نویز است که امکان مکالمه شفاف و گوش کردن به موسیقی را در هر مکانی میسر می‌کند و دیگر لازم نیست برای این امور، یک گوشه خلوت و ساکت بیابید.

دنیایی بدون نویز با ایرباد هواوی

حذف نویز مهم‌ترین قابلیت هدفون‌های کاملاً بی‌سیم است و اگر قادر به حذف مؤثر نویز نباشند، استفاده از آنها در محیط بیرون بی‌معنی خواهد بود و صداهای مزاحم عملاً امکان گوش دادن به موسیقی را از شما می‌گیرند. هوآوی نه تنها در طراحی و ساخت FreeBuds 4i از اجزای آکوستیک برای به حداقل رساندن نویز محیط استفاده کرده است، بلکه این ایرباد از الگوریتم‌های پیشرفتهای بهره می‌برد که با پردازش نویز محیط، فرکانس خنثی‌کننده مناسب را تولید می‌کنند تا نویز محیط حذف شود.

 

افزون بر قابلیت حذف نویز پیشرفته، FreeBuds 4i از دو میکروفن با فناوری Beamforming برای دریافت دقیق صدا و به دور از نویز استفاده می‌کند. همچنین این ایرباد دارای طراحی ضد صدای باد است که نویز ناشی از وزش باد را به حداقل می‌رسد. شبکه عصبی مصنوعی بکار رفته در تراشه FreeBuds 4i نیز قادر به تشخیص و تفکیک صدای انسان از نویز محیط است تا صدایی شفاف و واضح در آن سوی خط شنیده شود.

فری بادز 4i دارای چهار حالت ANC (حذف نویز فعال) برای محیط‌های مختلف است تا نویزهایی همچون صدای کولر، صدای فن‌های کامپیوتر، صدای قطار و محیط‌های پر ازدحام، هریک به نحو مناسبی خنثی و حذف شوند.

دوام باتری طولانی و صدای باکیفیت

دوام باتری ایربادهای بی‌سیم بسیار حائز اهمیت است و به همین دلیل FreeBuds 4i هوآوی توانسته به محبوبت بالایی دست پیدا کند. این محصول با تنها یک‌بار شارژ کردن قادر است تا 10 ساعت بی وقفه موسیقی پخش کند. در صورتی که کاربر به شارژ کردن هدفون خود نیاز پیدا کند، با تنها 10 دقیقه شارژ سریع می‌توان به مدت 4 ساعت از آنها استفاده کرد.

 




به همان اندازه که FreeBuds 4i در حذف نویز عملکرد درخشانی دارد، این محصول از کیفیت صدای بالایی نیز برخوردار است. هوآوی در FreeBuds 4i از درایورهای بلندگوی بزرگ 10 میلی متری با دیافراگم مخصوص استفاده کرده است تا با وجود اندازه کوچک ایربادها، صدایی شفاف و باکیفیت ارائه کند. الگوریتم‌های پیشرفته و آزمایش‌های انجام شده نیز به ارائه صدایی کاملاً تیون شده با دقت و کیفیت بالا انجامیده است.

ایرباد FreeBuds 4i برای گوش کردن به انواع سبک موسیقی مناسب است و فرقی نمی‌کند که شیفته صدای گیتار یا پیانو باشید. FreeBuds 4i با داشتن بلندگوهای دقیق، قابلیت‌های نرم‌افزاری پیشرفته و حذف نویز کارآمد، تجربه صوتی بی‌نظیری را با حداقل هزینه برای عاشقان موسیقی خلق می‌کند.

طراحی شیک و جوان‌پسند

FreeBuds 4i همانند نسل قبل، از طراحی یکپارچه و بسیار جمع‌و‌جور بهره می‌برد که ضمن ارگونومی و راحتی بسیار بالا، جذاب و جوان‌پسند است. این محصول به راحتی در گوش کاربر جای می‌گیرد و با رنگ مشکی، سفید یا قرمز خود، ظاهر دلنشینی را پدید می‌آورد.

هریک از ایربادهای FreeBuds 4i تنها 5.5 گرم وزن دارد. این سبکب باعث می‌شود تا خیلی سریع فراموش کنید که آنها را در گوش خود قرار داده‌اید. راحتی و زیبایی دو ویژگی غیرقابل چشم‌‌پوشی FreeBuds 4i و از دلایل محبوبیت آن هستند.

 




با در نظر گرفتن تمام امکانات FreeBuds 4i و با پشتوانه فناوری‌های صوتی هواوی، این محصول دروازه تازه‌ای را برای لذت بردن از موسیقی باکیفیت گشوده است. با این ایرباد هواوی، کیفیت مکالمه نیز حتی در محیط‌های شلوغ در بالاترین سطح از شفافیت قرار دارد.

فری‌بادز 4i به عنوان یکی از جدیدترین و خوش‌قیمت‌ترین محصولات هواوی، هم‌اکنون در بازار کشورمان موجود بوده و می‌توان آن را با ضمانت و خدمات پس از فروش رسمی خریداری کرد.

منبع: خبرگزاری ایتنا

دکمه بازگشت به بالا