سریال خاتون
فناوری

آغاز دومین دوره حمایت همراه اول از طرح‌های پژوهشی و پایان‌نامه‌های دانشگاهی

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مرکز تحقیق و توسعه همراه اول با هدف بهره مندی از ظرفیت اعضای هیات علمی دانشگاه ها، ارتقای کیفیت رساله ها، تقویت و تشویق دانشجویان تحصیلات تکمیلی به تعریف پایان نامه ها مطابق با نیازمندی های پژوهشی همراه اول، اقدام به اعطای دور دوم گرنت پژوهشی کرده است.

این طرح که به حمایت از طرح های پسادکتری پژوهشگران با هدف کمک به حل مسائل پیشرو همراه اول نیز می پردازد، پژوهش هایی در ابعاد رصد فناوری های نوین، تحلیل و ارزیابی آنها، ارائه طرح های نوآورانه و خلاقانه، اجرای نمونه پایلوت های فناوری و توسعه محصول متناسب با نیازمندی های همراه اول را پوشش می دهد.

موضوعات مورد حمایت که باید نیازمحور و در راستای توسعه بازار و کسب و کار همراه باشد و قابلیت تجاری سازی در مراحل بعدی را داشته باشد، در دو محور پژوهشی و کاربردی قابل ارائه هستند.

محورهای اولویت دار همراه اول به تفکیک حوزه های فناوری و موضوعات پژوهشی و کاربردی تعریف شده و در این دوره از فراخوان، ظرفیت پذیرش طرح های کاربردی دو برابر پژوهشی است.

دانشجویان و پژوهشگران می توانند برای آگاهی از دستور العمل اعطای گرنت، محورهای اولویت دار و ثبت نام به نشانی bi.hamrahrd.ir  یا جهت کسب اطلاعات بیشتر به بخش اکوسیستم نوآوری در سایت مرکز تحقیق و توسعه به نشانی rd.mci.ir مراجعه کنند.

در این دوره از فراخوان، دانشجویان دانشگاه های صنعتی شریف، تهران، صنعتی امیرکبیر، علم و صنعت ایران، صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، صنعتی اصفهان، تربیت مدرس، شاهد، شهید بهشتی، صنعتی شیراز، شیراز، اصفهان، فردوسی مشهد و تبریز می توانند مشارکت داشته باشند.

2121

منبع خبر: خبر آنلاین

دکمه بازگشت به بالا