سریال خاتون
فناوری

برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام همراه اول

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، جلسه مجمع عمومی فوق العاده شرکت ارتباطات سیار ایران رأس ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۲۷ تیرماه در برج ستاره ونک تهران برگزار می شود.

همراه اول از تمامی سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت کرده تا در این جلسه که قرار است گزارش هیات مدیره و بازرس قانونی درباره اصلاحیه ای از قانون تجارت استماع و تصمیم درباره افزایش سرمایه شرکت اتخاذ شود، شرکت کنند. ضمناً در این جلسه در خصوص سایر مواردی که در صلاحیت تصمیم گیری مجمع عمومی فوق العاده باشد نیز بحث خواهد شد.

همراه اول از سهامداران خود درخواست کرده اطلاعات مورد نیاز را از سامانه کدال به آدرس www.codal.ir دریافت کنند؛ همچنین سرشماره پیامکی ۸۹۹۳۰۰ و پست الکترونیکی [email protected]  برای ارسال پیام و طرح سوالات سهامداران در زمان برگزاری مجمع در نظر گرفته شده است.

با توجه به ابلاغیه مورخ ۲۶/۱۲/۱۳۹۸ سازمان بورس و اوراق بهادار با موضوع مصوبه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا که در آن مقرر شده تا اطلاع ثانوی، برگزاری مجامع عمومی شرکت‌ها صرفاً در صورتی‌که با حضور حداکثر ۱۵ نفر شخص حقیقی یا حقوقی برگزار شود، امکانپذیر است؛ لذا همراه اول به‌منظور رعایت مصوبه مذکور به سهامداران توصیه کرده از حضور در مجمع خودداری و نسبت به مشاهده آنلاین جلسه از طریق نشانی Live.mci.ir اقدام کنند.

۲۱۲۱

منبع خبر: خبر آنلاین

دکمه بازگشت به بالا