سریال خاتون
سینما

پوستر و تصاویر بازیگران سریال خاتون

پوستر بازیگران سریال شبکه نمایش خانگی خاتون

سریال خاتون اولین تجربه سریال‌سازی تینا پاکروان است. سریال خاتون روایت‌گر داستان عاشقانه‌ای در سال ۱۳۲۰ و در کشاکش اشغال ایران توسط نیروهای متفقین با تاکید بر روی شخصیت زن اصلی خود، یعنی خاتون است.

داستان سریال خاتون داستان زنی از زنان این سرزمین که روزی روزگاری در ایران برای زندگی جنگیده‌اند. در ادامه پوستر بازیگران سریال خاتون و معرفی نقش آنها را مورد بررسی قرار میدهیم.

پوستر بازیگران سریال خاتون

خاتون با بازی نگار جواهریان، داستان زنی از زنان این سرزمین را روایت می‌کند که روزی روزگاری برای زندگی جنگیده‌اند. تاریخ ایران با همه فراز و فرود‌هایش در زندگی تک‌تک ایرانی‌ها جریان دارد و سریال تاریخی «خاتون» هم به داستانی در همین‌باره پرداخته؛ روایت زیروبم‌های خانواده‌ای که اوایل شهریور ۱۳۲۰ قصه‌شان آغاز شده و در دوران اشغال ایران توسط متفقین دچار تحولاتی می‌شود.

برای دانلود سریال خاتون میتوانید از سایت هکس دانلود استفاده کنید.

اشکان خطیبی پس از دوری هفت ساله، با خاتون، اولین سریال تینا پاکروان به بازیگری باز می‌گردد. شیرزاد ملک معاون رکن دو ارتش، نظامی سخت‌گیر و همسر خاتون این قصه است. سریال خاتون روایت داستانی-تاریخی از خانواده‌ای است که از اول شهریور ۱۳۲۰ آغاز شده و در دوران اشغال ایران توسط متفقین دچار تحولاتی می‌شود.

مهران مدیری در خاتون، اولین سریال تینا پاکروان در نقش جهانگیر روزبه به ایفای نقش می‌پردازد. «خاتون» روایت داستانی-تاریخی از خانواده‌ای است که از اول شهریور ۱۳۲۰ آغاز شده و در دوران اشغال ایران توسط متفقین دچار تحولاتی می‌شود. تاریخ ایران با همه فراز و فرودش در زندگی تک‌تک ما جریان دارد. جهانگیر روزبه مردی زیرک، پرنفوذ، طناز و فرصت‌طلب که انگلوفیل است و گمان دارد دنیا بر کاکل انگلیسی‌ها می‌چرخد. جهانگیر روزبه دایی جون انگلیسی خاتون قصه ماست.

شبنم مقدمی در «خاتون»، اولین سریال تینا پاکروان در نقش «فخر النسا» به ایفای نقش می‌پردازد. فخر النسا زنی قدیمی و قجری است که با ناصرخان ملک لاهیجی ازدواج کرده و از تهران به شمال آمده است. فخرالنسا مادر شیرزاد ملک و مادرشوهر خاتون قصه است.

مهتاب ثروتی در «خاتون»، اولین سریال تینا پاکروان در نقش «ماری» به ایفای نقش می‌پردازد. تاریخ ایران با همه فراز و فرودش در زندگی تک تک ما جریان دارد. «ماری» دختری دورگه از مادری آلمانی و پدری ایرانی است. او دخترِ فریدون خان و دختر دایی شیرزاد قصه‌ است.

مهران غفوریان در «خاتون»، اولین سریال تینا پاکروان در نقش «موسیو» به ایفای نقش می‌پردازد. «موسیو» در هتل پرشیا شاهد حوادث بی‌شمار سیاسی، عاطفی و… است. «موسیو» مسئول پذیرش هتل پرشیای قصه‌ است.

بابک حمیدیان در «خاتون»، اولین سریال تینا پاکروان در نقش «کمیسر رجب‌اف» به ایفای نقش می‌پردازد. «کمیسر رجب‌اف» پر از کینه است. وطن برایش معنایی ندارد. کسی که وطن ندارد، عشق ندارد. ترسناک است، چون چیزی برای باختن ندارد. «رجب‌اف» ترسناک است.

عاطفه رضوی در «خاتون»، اولین سریال تینا پاکروان در نقش «قدرت» به ایفای نقش می‌پردازد. تاریخ ایران با همه فراز و فرودش در زندگی تک تک ما جریان دارد. «قدرت»، قدرت قصه‌ است.

فرخ نعمتی در «خاتون»، اولین سریال تینا پاکروان در نقش «سرتیپ آریا» به ایفای نقش می‌پردازد. تاریخ ایران با همه فراز و فرودش در زندگی تک تک ما جریان دارد. «سرتیپ آریا» فرمانده نظامی گیلان، مافوقِ شیرزاد ملک قصه‌ است.

رضا بهبودی در «خاتون»، اولین سریال تینا پاکروان در نقش «دکتر بوکوفسکی» به ایفای نقش می‌پردازد. «دکتر بوکوفسکی» پزشکی لهستانی است که در بندر پهلوی مشغول ساخت بیمارستان است. سرنوشت او در این سرزمین به گونه ای دیگر رقم می خورد.

شاهرخ فروتنیان در «خاتون»، اولین سریال تینا پاکروان در نقش «فریدون خان» به ایفای نقش می‌پردازد. «فریدون خان» مهندسی راه‌آهن از آلمان دارد. او با همسر و تنها دخترش ماری در رشت زندگی می‌کند. «فریدون خان» برادر فخرالنسا و دایی شیرزاد قصه‌ است.

مهدی قربانی در «خاتون»، اولین سریال تینا پاکروان در نقش «فرهاد» به ایفای نقش می‌پردازد. تاریخ ایران با همه فراز و فرودش در زندگی تک تک ما جریان دارد. «فرهاد» سرباز ارتش و گماشته مخصوص خانواده شیرزاد ملک قصه‌ است.

آیدا ماهیانی در «خاتون»، اولین سریال تینا پاکروان در نقش «باربارا کُوالسکا» به ایفای نقش می‌پردازد. در بهار سال ۱۳۲۱ تعداد بسیاری از زنان، دختران، کودکان و کمتر مردان مسن و بیمار لهستانی از اردوگاه‌های سیبری بنا به توافقی به ایران در حال اشغال متفقین منتقل شدند. «باربارا کوالسکا» یکی از این زنان بود. همزمان با سریال خاتون سریال قبله عالم نیز پخش خواهد شد.

پیام دهکردی در «خاتون»، اولین سریال تینا پاکروان در نقش «نظربیگ» به ایفای نقش می‌پردازد. تاریخ ایران با همه فراز و فرودش در زندگی تک تک ما جریان دارد. «نظربیگ» تاجر و رفیق دایی‌جون انگلیسی قصه‌ است.

دکمه بازگشت به بالا