سریال خاتون
فناوری

کالاتیک نخستین فروشگاه اینترنتی موبایل حامی ویژه برنامه المپیک ۲۰۲۰ توکیو در شبکه سه سیما

کالاتیک به عنوان یک فروشگاه تخصصی گوشی موبایل، تبلت، لپ‌تاپ، کنسول بازی و لوازم جانبی، فعالیت خود را از سال ۹۶ آغاز کرد و امروز مجموعه‌ کاملی از گوشی های سامسونگ، شیائومی، اپل، هواوی، نوکیا و سایر برندها را در دسته‌بندی‌های تفکیک شده و به قیمت روز بازار و مناسب به مشتریان ارائه می‌کند.

این فروشگاه اینترنتی با پیاده‌سازی روش‌های پرداخت آسان، امکان خرید را در هر زمان و مکانی با شرایط ساده برای مشتریان خود فراهم کرده است. همچنین به لطف گزینه‌های مقایسه و بررسی محصولات، می‌توانید با کمترین قیمت، بهترین انتخاب را از این فروشگاه داشته و اقدام به ثبت سفارش کنید.

کلیه محصولات فروشگاه کالاتیک از ضمانت بازگشت ۱۰ روزه برخوردارند و همگی به صورت ارسال سریع به دست مشتریان می‌رسند. در حال حاضر برای دریافت سفارش از این فروشگاه نیز انتخاب از میان سه روش ارسال اکسپرس برای شهر تهران (ارسال یک روزه)، ارسال پستی (تحویل سفارش به شرکت پست طی ۲۴ ساعت کاری) و ارسال تیپاکس (یک روزه) برای مشتریان فراهم شده است.

کالاتیک نخستین فروشگاه اینترنتی موبایل حامی ویژه برنامه المپیک ۲۰۲۰ توکیو در شبکه سه سیما

کالاتیک، در حال حاضر بخش مجزایی از وبسایت خود را به «فروش ویژه» اختصاص داده که با مراجعه به این بخش می‌توانید از جدیدترین کالاهایی که با کاهش قیمت مواجه شده‌اند مطلع گردیده و در اسرع وقت نسبت به خرید آن‌ها اقدام کنید. در بعضی کالاهای این بخش، کاهش قیمت به مبالغی بیش از پانصد هزار تومان هم می‌رسد.

کالاتیک دارای نماد اعتماد الکترونیکی معتبر بوده و با عضویت در انجمن کسب و کارهای مجازی و دریافت نشان ملی ثبت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کلیه مجوزهای لازم برای فعالیت را دارد و به صورت کاملا قانونی به فعالیت و خدمت‌رسانی به مشتریان خود ادامه می‌دهد.

کالاتیک نخستین فروشگاه اینترنتی موبایل حامی ویژه برنامه المپیک ۲۰۲۰ توکیو در شبکه سه سیما

برای داشتن خریدی مطمئن، مقرون به صرفه و تجربه ارسالی سریع و بی‌دردسر، می‌توانید همین حالا به وبسایت فروشگاه اینترنتی کالاتیک مراجعه کنید.

۲۱۲۱

منبع خبر: خبر آنلاین

دکمه بازگشت به بالا