سریال خاتون
فناوری

شاتل موبایل بسته‌های اینترنت تخفیف‌دار ویژه دوره جدید قرنطینه عرضه کرد

به گزارش روابط عمومی شبکه تلفن همراه شاتل، همزمان با قرمز شدن وضعیت شهرها و اجرای مجدد مقررات قرنطینه، این اپراتور با هدف تسهیل ارتباطات و کاهش هزینه‌های دورکاری افراد و همچنین انجام امور روزمره و سرگرمی افراد در منزل، در طرحی ویژه اقدام به ارائه بسته‌های تخفیف‌دار به مشترکین سیم کارت‌های خود کرده است. در این طرح که از ابتدای دور جدید قرنطینه تا پایان آن، یعنی از 25 تا 30 مرداد ادامه خواهد داشت، شاتل موبایل، هر روز، بسته جدیدی را با تخفیف ویژه تا 50 درصد در دسترس مشترکین جدید و قدیمی خود قرار می‌دهد.

این بسته ها با شماره گیری کددستوری #3*1* از سیم کارت های شاتل موبایل و یا از طریق مراجعه به اپلیکیشن “شاتل موبایل من” و سیستم مدیریت حساب کاربری شاتل موبایل قابل مشاهده و فعال‌سازی هستند.

شاتل موبایل پیش از این نیز در دوره قرنطینه های پیشین، بسته های تخفیف دار به مشترکین خود ارائه کرده و علاوه بر آن اقدامات متنوعی در جهت سهولت ارتباطات در دوران شیوع ویروس کرونا نیز انجام داده است. اهدای چند نوبت بسته اینترنت برای معلمان و اساتید دانشگاه جهت آموزش غیرحضوری، توسعه زیرساخت ثبت‌نام اینترنتی و تلفنی سیم‌کارت جهت حفظ سلامت افراد و جلوگیری از مراجعه حضوری، عرضه سیم‌کارت سازمانی ویژه دورکاری با قابلیت ایجاد سریع و مقرون به صرفه کانال ارتباطی امن و اختصاصی بر مبنای راهکار APN-VPN ، حمایت از کمپین خیریه مهربانه برای تهیه اقلام بهداشتی به منظور مبارزه با شیوع ویروس کرونا برای گروه‌های آسیب پذیر، رایگان سازی تماس های خروجی از سیم کارت‌های شاتل موبایل با سامانه تلفنی 190 وزارت بهداشت بخشی از این اقدامات هستند. 

شاتل موبایل اپراتور نسل جدید تلفن همراه با پوشش 3G و 4G/LTE در سراسر کشور است که برای نخستین بار در ایران، فناوری نوآورانه «سیم‌کارت هوشمند» را به بازار ارتباطی کشور معرفی کرده که بر اساس آن، سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل با تحلیل مداوم آنتن های موجود در محدوده محل حضور مشترک، بهترین آنتن و پوشش شبکه را به طور خودکار برای وی انتخاب می‌کند.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این اپراتور، انتخاب شماره و خرید سیم‌کارت با پیش‌شماره ۰۹۹۸ و کد یک، می‌توانند به وب‌سایت www.shatelmobile.ir مراجعه کنند یا از طریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ به صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند.

۲۱۲۱

منبع خبر: خبر آنلاین

دکمه بازگشت به بالا