سریال خاتون
فناوری

انتشار فراخوان مسابقه روی‌داده با موضوعات جاوا، جویش با الستیک و React&SSR

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مسابقه های آکادمی همراه، یک ترکیب فوق العاده از مهارت آموزی، رقابت، جایزه و دعوت به همکاری است.

در نخستین سری از رویداد مسابقه ها، متقاضیان می توانند محتوای آموزشی رویداد را مشاهده و در مسابقه آنلاین شرکت کنند تا در صورت موفقیت، علاوه بر دریافت جوایز ویژه نقدی و اعتباری، به جلسه مصاحبه اختصاصی جهت همکاری با تیم بزرگ ذره بین دعوت شوند.

نخستین سری از این مسابقه ها شامل 3 روی داده مجزا با موضوعات جاوا، جویش با الستیک و React And SSR است که در 3 روز متوالی برگزار خواهد شد و ثبت نام در هر یک از روی داده ها به صورت مجزا انجام می شود.

رویدادمسابقه جاوا

در رویدادمسابقه جاوا سعی می شود بعضی مفاهیم پیچیده جاوا با زبانی غیرپیچیده معرفی شود؛ در واقع بنا بر این است کلاس ها و اینترفیس های جاوا بهتر شناسانده و با مسائل همزمانی و مالتی ترد بیشتر دست و پنجه نرم شود.

همچنین با قابلیت ‌های جاوای مدرن مانند لامبدا و استریم آشنایی حاصل شود تا متقاضیان ببینند چطور می شود با استفاده از این قابلیت ها برنامه نویسی را با لذت بیشتری انجام داد؛ مباحثی که در این رویداد مطرح می شود، موارد مهمی هستند که در حال حاضر در پروژه های واقعی و بزرگی مثل ذره بین به کار می روند.

برگزاری این رویداد مسابقه در تاریخ دوم شهریور ماه 1400 است که می توانید برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر روی این لینک کلیک کنید.

رویدادمسابقه جویش با الستیک

رویکرد دومین رویداد، آشنایی با الستیک است که در آن شرکت کنندگان توانمندی های بالای elasticsearch و قابلیت هایی که پایگاه های داده در بحث جستجو در اختیار ما قرار نمی دهند، می شوند.

شرکت کنندگان در این رویداد یاد می گیرند که چگونه با الستیک بر داده ها تسلط پیدا کنند و به دلخواه خود روی آنها جستجو انجام دهند؛  همچنین علاوه بر جستجو، انواع و اقسام آمارها و تجمیع ها نیز روی داده ها قابل انجام است.

با توجه به اینکه در تیم ذره بین، الستیک روی میلیاردها رکورد به کار گرفته شده، قرار است با اتکا به تجربه متخصصان در موضوع کلان داده، متقاضیان حضور در این رویداد با الستیک آشنا ‌شوند.

قرار است شرکت کنندگان در این رویداد که در تاریخ سوم شهریورماه 1400 برگزار می شود بعد از گذراندن این دوره، به کلیات الستیک مسلط شده و تا اندازه ای هم با مباحث پیشرفته تر آشنا شوند؛ لذا برای ثبت نام در رویداد جویش در الستیک و کسب اطلاعات بیشتر می توانید روی این لینک کلیک کنید.

رویداد مسابقه React and SSR

در سومین رویداد نیز یک پروژه React به صورت SSR از صفر ساخته و تفاوتش با CSR بررسی می شود و در ادامه گام هایی که یک مرورگر در هر دو طی می کند به نمایش گذاشته می شود.

مزیت این دوره در دست به کد شدن شرکت کنندگان است که در نهایت باید چالش جدی را حل کنند؛ بنابراین متقاضیان حضور در این رویداد لازم است که به دقت به آموزش ها توجه کرده و البته بخش هایی را نیز باید خودشان جستجو کنند و به جواب برسند.

بهینه کردن سرعت پاسخگویی به درخواست ها و ماژولار بودن کدها، استفاده از استانداردها و بهره گیری از typescript در ماژول ها برای استفاده در پروژه SSR که شرکت کنندگان پیاده سازی می کنند، از جمله ویژگی های این رویداد است که سعی می کند دانسته های شرکت کنندگان را به چالش بکشد.

این رویداد در تاریخ چهارم شهریورماه 1400 برگزار می شود که برای ثبت نام در آن و کسب اطلاعات بیشتر می توانید روی این لینک کلیک کنید.

مراحل شرکت در هر رویداده به شرح «ثبت نام»، «آموزش»، «پرسش و پاسخ زنده»، «مسابقه آنلاین»، «مسابقه حضوری»، «دریافت جوایز» و «دعوت به همکاری» است که جزییات هر یک از بخش ها در ادامه آمده است:

1.    ثبت نام:

متقاضیان می توانند در یک یا چند رویداد ثبت نام کرده و در مسابقه هر یک شرکت کنند.

2.    آموزش:

در هر رویداد یک ویدئوی آموزشی اختصاصی و کاربردی برای فرد متقاضی تهیه شده که در این ویدئوها متخصصان ذره بین مبحث مورد نظر را آموزش می دهند.

3.    پرسش و پاسخ زنده:

پس از رویداد، متقاضی فرصت حضور در یک گفتگوی زنده آنلاین با مدرسان رویدادها را خواهد داشت و می تواند سوالات خود را از آنان بپرسد.

4.    مسابقه آنلاین:

پس از پایان رویداد، سوالات مسابقه در اختیار متقاضی قرار خواهد گرفت تا به کمک دانش پایه خود، اندوخته محتوای ارائه شده در رویداد و کمی تلاش و جستجو بتواند سوالات این رویداد را پاسخ دهد؛ در نهایت متقاضیان پاسخ های خود را ارسال می کنند و این پاسخ ها توسط داوران رویداد بررسی می شود.

5.    مسابقه حضوری:

10 نفر برتر هر رویدادمسابقه  به یک گردهمایی در مجموعه ذره بین دعوت می شوند. در این روز، مرحله پایانی مسابقه به صورت حضوری برگزار خواهد شد..

6.    دریافت جوایز:

پس از پایان مسابقه حضوری در روز گردهمایی، برگزیدگان نهایی رویداد انتخاب می شوند؛ برگزیدگان علاوه بر کسب جوایز بسیار ارزنده، به مصاحبه اختصاصی برای همکاری با ذره بین دعوت می شوند.

7.    دعوت به همکاری:

پس از موفقیت در مصاحبه، متقاضی این فرصت را خواهد داشت که در یک مجموعه بزرگ، چابک، خلاق و جوان، تجربیاتش را رشد داده و زمینه رشد و شکوفایی روزافزون را فراهم آورد.

گفتنی است در راستا برگزاری این رویداد مسابقه ها بیش از 100 میلیون تومان جایزه نقدی به تفکیک برای نفر اول 15 میلیون تومان، نفر دوم 12 میلیون تومان، نفر سوم 9 میلیون تومان و اعتبار یک میلیون تومانی آکادمی همراه برای 10 نفر برتر هر مسابقه تدارک دیده شده است.

2121

منبع خبر: خبر آنلاین

دکمه بازگشت به بالا