سریال خاتون
فناوری

خرید بستۀ اینترنت با کیف پول دیجیتال، برای کاربران iOS هم ممکن شد

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، مشترکان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران می‌توانند با استفاده از شارژ کیف پول دیجیتال خود، محصولات و خدمات دیجیتال را با سهولت، امنیت و مزایای بیشتری خریداری و فعال‌سازی کنند.

مشترکان ایرانسل می‌توانند با مراجعه به بخش کیف پول دیجیتال در اپلیکیشن «ایرانسل من» و یا شماره‌گیری کد دستوری #۱*۶*، کیف پول دیجیتال خود را شارژ کنند و پس از نخستین بار شارژ حداقل ۱۰هزار تومانی کیف پول دیجیتال، ۲ گیگابایت اینترنت هدیه دریافت کنند.

همچنین به ازای هر بار شارژ کیف پول دیجیتال، تا ۲۵ درصد مبلغ شارژ، به عنوان هدیه (شارژ شگفت‌انگیز دیجیتال) به حساب مشترک افزوده خواهد شد. امکان استفاده از این شارژ، برای پیامک، اینترنت و تماس صوتی وجود دارد.

با استفاده از اعتبار موجود در کیف پول دیجیتال، امکان فعال‌سازی آسان بسته‌های اینترنت، پیام پیشواز و نیز محتواهای موجود در اپلیکیشن‌های چارخونه، پیشواز، بازیک و دیجیتون وجود دارد و به‌زودی، امکاناتی مانند خرید اشتراک تلویزیون اینترنتی لنز، پرداخت قبض تلفن همراه ایرانسل و خرید محتوای سایر اپلیکیشن‌های مفید و مورد نیاز نیز به کیف پول دیجیتال ایرانسل اضافه می‌شود.

جشنوارۀ «کیف پولت رو به‌روز کن!»

مشترکان ایرانسل می‌توانند با خرید بسته‌های اینترنت از طریق کیف پول دیجیتال خود، در جشنوارۀ ویژۀ کیف پول دیجیتال ایرانسل شرکت کرده و به قید قرعه، برندۀ یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۷ اتوماتیک شوند.

خرید بسته‌های اینترنت با اعتبار کیف پول دیجیتال، از طریق اپلیکیشن ایرانسل من و یا شماره‌گیری کد دستوری #۴*۴*۶* امکان‌پذیر است.

بر این اساس، هر ۱۰۰۰ تومان خرید محصولات و خدمات دیجیتال با اعتبار کیف پول دیجیتال ایرانسل، معادل یک امتیاز در قرعه‌کشی است. با به دست آوردن حداقل ۵ امتیاز، امکان شرکت در این قرعه‌کشی وجود دارد.

مهلت شرکت در این جشنواره، ۱۰ شهریور ماه ۱۴۰۰ است.

همکاری با کیف پول دیجیتال ایرانسل

کسب و کارهای مختلف آنلاین می‌توانند با اضافه‌کردن محصولات و خدمات متنوع و ارزشمندشان به کیف پول دیجیتال ایرانسل، فرصت مناسبی برای عرضۀ آنها به طیف وسیع مشترکان ایرانسل در بستر دیجیتال داشته باشند.

مشترکان ایرانسل، فقط هنگام شارژ کیف پول دیجیتال از طریق حساب بانکی خود، لازم است رمز دوم حساب را در درگاه پرداخت بانکی وارد کنند و هنگام استفاده از اعتبار کیف پول برای خرید محصولات و خدمات دیجیتال، دیگر نیازی به وارد کردن رمز نیست. به این ترتیب، کیف‌پول دیجیتال، با حذف فرآیندهای پیچیده نظیر دریافت رمز دوم پویا یا ایستا (بسته به مقدار شارژ) و یا الزام به ارائه اطلاعات محرمانه‌ بانکی، بستری کاملاً امن و آسان برای عملیات‌های پرداختی فراهم کرده است و با یک‌پارچه‌سازی تراکنش‌ها، تجربه کاربری دل‌پذیری را رقم می‌زند.

ایرانسل، به‌عنوان نخستین ارائه‌دهندۀ ۵G در ایران، با ارائه زیرساخت‌های امن و پیشرفته و با تکیه بر تعداد پرشمار مشترکان خود، نقش مؤثری در افزایش کاربران کیف‌پول دیجیتال و در نتیجه، افزایش استفاده از خدمات آنلاین و دیجیتال متصل به آن ایفا می‌کند. سابقۀ کاربری و اعتماد به ایرانسل، کاربران را به استفاده از کسب‌وکارهای متصل به کیف‌پول دیجیتال تشویق خواهد کرد.

همچنین جشنواره‌های گوناگون و هدایا و مزایای ویژۀ کیف‌پول دیجیتال، کاربران را به استفاده و خرید بیشتر از کسب‌وکارهای متصل به کیف پول دیجیتال تشویق می‌کند و رضایت از خرید را افزایش می‌دهد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه، به بخش کیف پول دیجیتال در وب‌سایت ایرانسل مراجعه کنند.

۲۱۲۱

منبع خبر: خبر آنلاین

دکمه بازگشت به بالا