سریال خاتون
فناوری

دستبند هوشمند هواوی بند ۶؛ همراه سلامتی شما در دوران کرونا

امروزه با شیوع ویروس کرونا بسیاری از افراد به دنبال تهیه دستگاه‌های اندازه‌گیری اکسیژن خون (پالس اکسی‌متر) و سنجش ضربان قلب هستند تا از این طریق، کنترل بهتری بر روی سلامتی خود داشته باشند. خوشبختانه دستبند هوشمند بند ۶ هواوی که اخیراً در بازار ایران موجود شده، قادر به اندازه‌گیری سطح اشباع اکسیژن خون و ضربان قلب آن‌هم به صورت ۲۴ ساعته و مداوم است. این دستبند با قیمت مناسب خود، کارکردهایی بسیار فراتر از دستگاه‌های تک‌منظوره در اختیار شما قرار می‌دهد.

در ادامه به معرفی برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های دستبند هوشمند HUAWEI Band 6 می‌پردازیم که ارزش خرید آن را دوچندان کرده‌اند.

اندازه‌گیری سطح اشباع اکسیژن خون (SpO2)

برای بیماران مبتلا به ویروس کرونا، میزان اشباع اکسیژن خون فاکتوری بسیار حیاتی است و با پی بردن به پایین بودن سطح SpO2 می‌توانند در زمان طلایی متوجه بیماری خود شده و برای درمان به پزشک مراجعه کنند. در حالی که برخی از مردم از دستگاه‌های پالس اکسی‌متر ارزان‌قیمت و غیردقیق برای این منظور استفاده می‌کنند، دستبند هوشمند هواوی بند ۶ این کار را به سادگی و با دقت بالا انجام می‌دهد.

ساعت هوشمند HUAWEI Band 6 این امکان را به شما می‌دهد تا همواره با یک اشاره بتوانید از سطح اکسیژن خون‌تان مطلع شوید و حتی تغییرات آن را به طور پیوسته پایش کنید. این در حالی است که پالس‌اکسی‌مترهای رایج و ارزان‌قیمت غالباً چنین قابلیتی ندارند و استفاده و نگهداری از آنها نیز آسان نیست.

به گفته پزشکان، سطح اکسیژن پایین‌تر از 92 یا 93 درصد در بیماران مبتلا به کرونا نیازمند توجه جدی است و باید تحت اکسیژن‌تراپی یا حتی مراقبت ویژه قرار بگیرند. از همین رو، با داشتن دستبند هواوی Band 6 می‌توان همواره مراقب سطح اکسیژن خون بود و فرصت طلایی قبل از پیشرفت بیماری و درگیری ریوی را از دست نداد.

پایش دقیق و مداوم ضربان قلب

دستبند هوشمند بند 6 هواوی دارای حسگر اپتیکال سنجش ضربان قلب است و می‌تواند همواره تپش قلب کاربر را پایش کند. با داشتن دستبند هوشمند هوآوی بند ۶ از عملکرد قلب خود و حتی میزان استرس مطلع می‌شوید تا بهتر بتوانید تندرستی خود را حفظ کنید.

کارکرد HUAWEI Band 6 تنها به اندازه‌گیری ضربان قلب محدود نمی‌شود و این دستبند زیبا قادر به ثبت اطلاعات و تحلیل آنها با استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته‌ی طراحی‌شده توسط متخصصان پزشکی است تا کاربر بدون داشتن دانش پزشکی هم بتواند با تفسیر داده‌ها، از راهکارهای پیشنهادی بهره‌مند شود.

دستبند هوشمند هواوی بند ۶؛ همراه سلامتی شما در دوران کرونا

پایش استرس و کیفیت خواب

هواوی با استفاده از فناوری‌های TruRelax و TruSleep این امکان را فراهم کرده تا بتوانید در شرایط مختلف، سطح استرس و چرخه خواب خود را به صورت جداگانه رصد کنید. در صورتی که سطح استرس شما از سطح نرمال فراتر رود، این دستبند هواوی به کمک شما آمده و با راهکارهایی نظیر تمرین‌های تنفسی، اضطراب را از شما دور می‌کند تا بتوانید بر روی کار خود متمرکز شوید.

همچنین هواوی بند 6 می‌تواند هر چهار مرحله مختلف خواب را پایش کرده و نتایج جالبی درباره زمان و کیفیت خواب شما ارائه کند. این دستگاه هوشمند با شناسایی شش مشکل عمده خواب، می‌تواند تا 200 راهکار پیشنهادی را به شما توصیه کند تا بتوانید کیفیت خواب خود را بهبود دهید.

دستبند هوشمند هواوی بند ۶؛ همراه سلامتی شما در دوران کرونا

دوستدار بانوان

در زندگی پر مشغله و پر استرس امروزی هیچ عجیب نیست اگر بانوان چرخه عادت ماهانه خود را فراموش کنند و برای آن آماده نشده باشند. با دستبند هواوی Band 6 بانوان از چند روز قبل نسبت به شروع عادت ماهانه خود مطلع می‌شوند تا برای آن آماده باشند.

همچنین بانوان می‌توانند با وارد کردن جزئیات مربوط به چرخه‌های قبلی در دستبند Band 6، همواره این دستگاه و نرم‌افزار HUAWEI Health را با تغییرات بدنی خود همگام نگه دارند تا مدیریت بهتری روی سلامتی خود داشته باشند.

دستبند هوشمند هواوی بند ۶؛ همراه سلامتی شما در دوران کرونا

موفقیت بیشتر در ورزش و تناسب اندام

دستبند هوشمند HUAWEI Band 6 با داشتن مجموعه کاملی از حسگرها، قادر به پایش فعالیت بدنی، محاسبه کالری مصرفی و حتی تشخیص خودکار شروع تمرینات بدنی است و با ثبت داده‌های دریافتی از سنسورهای مختلف، اطلاعات بسیار مفیدی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

کاربران با دسترسی به اطلاعات جامعی که هواوی بند 6 از فعالیت‌های بدنی و ورزشی آنها گردآوری و تحلیل می‌کند، می‌توانند بهتر و اصولی‌تر ورزش کنند تا سریع‌تر و با کمترین زحمت به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کنند.

دستبند هوشمند Band 6 دارای الگوریتم‌های پیشرفته‌ی تحلیل داده است و با پشتیبانی از 96 نوع ورزش و فعالیت متنوع بدنی، نمودارهای بسیار کاربردی را تهیه می‌کند که به پیشرفت در ورزش حرفه‌ای و حفظ تناسب اندام کمک می‌کند.

دستبند هوشمند هواوی بند ۶؛ همراه سلامتی شما در دوران کرونا

طراحی شیک و جوان‌پسند

حالا که با برخی از قابلیت‌های کاربردی بند 6 آشنا شده‌ایم، بهتر است کمی هم به طراحی زیبا و شیک این دستبند هوشمند هوآوی توجه کنیم. بند 6 هواوی برخلاف محصولات دیگر همچون می‌بند 6 شیائومی، دارای صفحه نمایش مستطیلی بزرگ و طراحی شبیه به ساعت‌های هوشمند است که باعث زیبایی چشمگیر و کاربردی‌تر بودن آن شده است.

با بند 6 هواوی هر روز می‌توانید متناسب با حس و حالتان یک فیس‌واچ (طرح پس‌زمینه ساعت) متفاوت انتخاب کنید. این دستبند زیبا در رنگ‌های مختلفی برای سلیقه‌های گوناگون عرضه می‌شود و به راحتی می‌تواند با لباس و سبک ظاهری شما سِت شود.

دستبند هوشمند هواوی بند ۶؛ همراه سلامتی شما در دوران کرونا

هواوی بند 6 را با دستبندهای رایج اشتباه نگیرید؛ این محصول هواوی، یک دستبند واقعاً هوشمند با صفحه نمایش باکیفیت، حسگرهای مختلف، الگوریتم‌های پیشرفته تحلیل داده، دوام عالی باتری تا دو هفته، بندهای لطیف و باکیفیت ضد حساسیت و نرم افزار بسیار پرقدرت HUAWEI Health است که بسیاری از کارکردهای یک ساعت هوشمند نیز در آن یافت می‌شود.

خوشبختانه دستبند هوشمند HUAWEI Band 6 به عنوان یکی از محبوب‌ترین کالاهای هواوی، در بازار ایران نیز موجود شده و علاقه‌مندان می‌توانند همین حالا آن را با قیمت بسیار مناسب و گارانتی رسمی از طریق این لینک خریداری کنند.

۲۱۲۱

منبع خبر: خبر آنلاین

دکمه بازگشت به بالا