سریال خاتون
فناوری

شاتل موبایل به مناسبت سالروز تولد خود مکالمه و اینترنت هدیه می‌دهد

به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، یازدهم شهریور، سالروز تجاری‌سازی و ورود رسمی این اپراتور تلفن همراه به بازار ارتباطات کشور است و «شاتل موبایل» به عنوان بزرگ‌ترین اپراتور مجازی کشور و تنها Full MVNO حقیقی با هسته شبکه مستقل، چهار ساله می شود.

در این چهار سال، شاتل موبایل همواره کوشیده تا ضمن ارائه بهترین خدمات متنوع ارتباطی شامل مکالمه، پیامک و اینترنت 3G و4G/LTE  با پیاده سازی ایده‌ها و فناوری‌های جدید و خلاقانه، تحولی را در بازار تلکام کشور رقم بزند.

عرضه نسل جدیدی از سیم‌کارت‌ها با نام “سیم‌کارت‌ هوشمند شاتل موبایل”، یک تحول بزرگ و ادامه دار برای شاتل بوده که اولین و تنها ارائه دهنده سیم کارت های هوشمند در کشور است. تکنولوژی سیم‌کارت هوشمند، آنتن‌های موجود در محدوده جغرافیایی مشترک را به طور مداوم تحلیل کرده و دسترسی به بهترین پوشش شبکه و باکیفیت‌ترین آنتن موجود را برای مشترک شاتل موبایل فراهم می‌کند.

به مناسبت چهارمین سال‌روز تولد شاتل موبایل، این اپراتور به مشترکین سیم کارت های خود بر اساس تحلیل الگوی مصرف، 1 گیگابایت بسته اینترنت و یا یک ساعت مکالمه رایگان شامل 30 دقیقه مکالمه درون شبکه و 30 دقیقه مکالمه برون شبکه هدیه می دهد.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این اپراتور، انتخاب شماره و خرید سیم‌کارت با پیش‌شماره 0998 و کد یک، می‌توانند به وب‌سایت www.shatelmobile.ir مراجعه کنند یا از طریق شماره 09981000000 به صورت 24 ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند.

منبع خبر: خبر آنلاین

دکمه بازگشت به بالا