آموزش سئو : دوره رایگان و جامع بهینه سازی سایت
آموزش سئو دوره رایگان و جامع بهینه سازی سایت
سئو داخلی چیست؟
سئو بخشی از کارهایی است که برای افزایش رتبه بندی سایت در Google انجام می شود باید بر روی خود سایت انجام شود. به عنوان مثال ، محتوای سایت شما چه باید باشد ، سایت شما باید چقدر سریع باشد ، یا حتی طراحی و UX سایت باید چه باشد ، و غیره.
تمام عملیات انجام شده با هدف سئو در سایت خود را SEO داخلی یا غیره می نامند سئو صفحه سئو داخلی برای گوگل بسیار مهم است و به خصوص در چند سال اخیر ، گوگل با ایجاد الگوریتم های جدید مانند الگوریتم های Rank Brain اهمیت زیادی به موضوع سئو داخلی داده است. در یک نظرسنجی اخیر از 1200 بازاریاب فعال اینترنتی ، 43٪ از آنها معتقدند که SEO داخلی بیشترین تأثیر را در SEO و بهبود رتبه بندی سایت در Google دارد.
تعریف کامل سئو خارجی
آموزش سئو خارجی شاید جذاب ترین قسمت فرآیند بهینه سازی سایت باشد. برخلاف سئو داخلی که در بالا توضیح داده شد ، برای بهبود رتبه بندی Google ، برخی از عملیات باید خارج از سایت ما انجام شود و هیچ ارتباطی با محتوای سایت یا خود سایت ما ندارد. این نوع عملیات SEO که خارج از سایت انجام می شود SEO off page نامیده می شود. یکی از برجسته ترین قسمتهای SEO خارجی ، ایجاد لینک و همچنین سیگنال های اجتماعی (شبکه های اجتماعی) است. سئو خارجی نقش بسیار مهم و پر رنگی در سئو سایت دارد. اهمیت سئو خارجی آنقدر زیاد است که تا همین چند سال پیش ، فقط با ایجاد پیوند می توانستیم حتی سخت ترین کلمات کلیدی را به صفحه اول گوگل بیاوریم ، اما همانطور که گفته شد ، در سال های اخیر گوگل تغییراتی در الگوریتم و اهمیت بیشتری برای موضوع دارد. سئو داخلی و به ویژه محتوا. با این حال ، از ارزش و اهمیت سئوی خارجی ، به ویژه بک لینک ها کاسته نشده است و برای رسیدن به رتبه های برتر گوگل نیز باید توجه ویژه ای به این بخش داشته باشید. مطالعات اخیر توسط سایت ماز نشان داده است که بک لینک ها همچنان بیشترین تأثیر را در رتبه بندی گوگل دارند.
آموزش رایگان سئو
مطمئناً جمله ای مانند محتوای پادشاه را شنیده اید. واقعیت این است که مطالب در سالهای اخیر در الگوریتم موتور جستجوگر گوگل بسیار مهم شده است و گوگل توجه بیشتری به محتوا دارد. اما Google به هیچ محتوایی اهمیت نمی دهد و محتوای شما باید دارای ویژگی های خاصی باشد. اول ، محتوای سایت و پست های شما باید منحصر به فرد باشد ، به این معنی که هرگز محتوای سایت دیگر را کپی نکنید. اما آیا محتوا برای رتبه بندی به اندازه کافی منحصر به فرد است؟ جواب منفی است علاوه بر منحصر به فرد بودن ، محتوا باید از کیفیت بالایی نیز برخوردار باشد. فرض کنید شما “آموزش SEO WordPress” را جستجو کرده اید و وارد یک سایت ، این سایت شده اید ، اگرچه محتوای منحصر به فردی دارد و مواردی را در مورد SEO WordPress توضیح داده است
اما به طور کامل به این موضوع پرداخته نشده است و شما باید دوباره برگردید. دوباره گوگل و عبارت مورد نظر خود را جستجو کنید و این بار سایت را وارد خواهید کرد که علاوه بر محتوای منحصر به فرد ، تمام تکنیک ها و آموزش های لازم در زمینه سئو وردپرس را توضیح داده است ، به طوری که پس از خواندن این مطالب ، دیگر باید برگردیم و جستجو کنیم. شما دیگر آن عبارت را ندارید. بنابراین سایت اول با وجود محتوای منحصر به فرد خود از کیفیت لازم برخوردار نیست اما سایت دوم محتوای بسیار غنی و با کیفیت بالا را ارائه داده است. Google این را از چند جهت می فهمد و محتوای غنی تری به سایت ها می دهد.
تکنیک های تولید محتوای با کیفیت برای سئو
بعد از پاراگراف فوق ، می توان فهمید که محتوای با کیفیت به معنای محتوایی است که در آن یک زمینه خاص می تواند به تمام سوالات جستجوگر پاسخ دهد و جستجوگر پس از خواندن به پاسخ کامل در تمام ابعاد عبارت جستجو می رسد. اگر تا به حال چنین محتوایی را در سایت خود تولید کرده اید ، به شما تبریک می گوییم که در حال تولید محتوای با کیفیت هستید ، اما اگر در سایت خود پست هایی دارید که فکر می کنید می توانید توضیحات آن را کامل کنید ، همین امروز شروع کنید و آن پست ها را تکمیل کنید. انجام دادن.
در تولید محتوای با کیفیت ، حتما به این نکته توجه داشته باشید که یک محتوای غنی فقط متن و نوشتن نیست ، بلکه سعی کنید تصاویر مربوطه را به تعداد لازم در مطالب خود بگنجانید. استفاده از ویدئو می تواند در بهبود کیفیت مطالب نیز کمک کند و اگر فکر می کنید با ایجاد یک ویدیو می توانید موضوع مورد نظر خود را به روش کامل تری به بازدید کننده ارائه دهید ، حتماً در نوشتن از فیلم استفاده کنید.
برای یادگیری دقیق و آموزش سئو اینجا کلیک کنید تا به صورت حرفه و رایگان و قدم قدم سئو را فرا بگیرید.